Σύστημα διαχείρισης δεμάτων
Τι προσφέρει;
Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης δεμάτων αποτελεί την ενδεδειγμένη λύση για τις μεταφορικές εταιρείες που αναλαμβάνουν τη μεταφορά τους. Αφορά δέματα μεγάλου και μικρού όγκου, καθώς και χρηματαποστολές.
Καταγραφή δεμάτων και
χρηστών
Πλήρης εξάλειψη
λαθών
Στατιστικά
στοιχεία
Κάντε αίτηση για περισσότερες πληροφορίες
Πως λειτουργεί;
Κατά την αρχικοποίηση του συστήματος πραγματοποιείται η εισαγωγή όλων των δεδομένων που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του πχ δρομολόγια, οχήματα κλπ. Παράλληλα κατά τη διάρκεια λειτουργίας του πραγματοποιείται ο συσχετισμός όλων των επιπλέον δεδομένων που προστίθενται στο σύστημα, τα οποία αφορούν στους πελάτες, στα δέματα προς αποστολή και το είδος τους. Με τον τρόπο αυτό ο διαχειριστής του συστήματος μπορεί να εκτελεί στο backend γρήγορα και αποτελεσματικά όλες τις απαιτούμενες ενέργεις οι οποίες αφορούν στη διαχείρισή τους και στην προετοιμασία για αποστολή. Το σύστημα δίνει στον διαχειριστή τις παρακάτω δυνατότητες:
- δημιουργία αποστολής δέματος
- παραγωγή γραμμωτού κώδικα (barcode)
- εισαγωγή τεμαχίων και δυνατότητα παραγωγής δυναμικών γραμματών κωδικών (για μεγάλα δέματα)
- δημιουργία και εκτύπωση ετικέτας στοιχείων στο δέμα
- εμφάνιση κατάστασης δέματος
- εμφάνιση λίστας δεμάτων ανά κατηγορία, ανά δρομολόγιο, ανά όχημα
- εισαγωγή τιμής χρέωσης της υπηρεσίας
- έκδοση αποκόμματος αποστολής και εξόφληση αντιτίμου και με δυνατότητα χρήσης πιστωτικής κάρτας
Η διαχείριση των δεμάτων από τον χρήστη του ηλεκτρονικού συστήματος πραγματοποιείται μέσω σταθερού υπολογιστή, ενώ για την εκτύπωση των ετικετών απαιτείται η ύπαρξη θερμικού εκτυπωτή. Σε περίπτωση ύπαρξης παραπάνω του ενός σημείου μεταφοράς, ή αλλαγής μέσου μεταφοράς κατά τη διάρκεια μιας αποστολής τότε απαιτείται η χρήση συσκευής σάρωσης barcode, έτσι ώστε να πραγματοποιείται η εκάτοστε αλλαγής κατάστασης του δέματος και να καταγράφεται το σημείο στο οποίο βρίσκεται.
Στατιστικά στοιχεία
Όλα τα απαραίτητα στοιχεία που καταχωρούνται κατά τη δημιουργίας μιας αποστολής όπως, προσωπικά και οικονομικά στοιχεία, ημέρες και ώρες παραλαβής – παράδοσης, κατηγορία αντικειμένου, μέσο διενέργειας της αποστολής κ.α δύναται να προβάλλονται σε συγκεντρωτικούς πίνακες με δυνατότητα λήψης αυτών σε αρχείο μορφής pdf ή excel. Το φιλτράρισμά των ανωτέρω στοιχείων, από τον διαχειριστή του συστήματος, βάσει συγκεκριμένων χαρακτηριστικών καθώς και η δυνατότητα αναζήτησης κρατήσεων σε συγεκριμένη ημερομηνία ή περιόδο, μέσω της χρήσης ενός διαδραστικού ημερολογίου, είναι ενέργειες εφικτές.
Η κατηγοριοποίηση των παραπάνω στοιχείων και η οπτική απεικόνισή τους συγκεντρωτικά, με γραφήματα και άλλα εφέ με σκοπό την εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων είναι εφικτή.
Λεπτομέρειες
Τεχνολογίες
- LARAVEL
- JAVA
- SQL
- REDIS
- DIGITAL OCEAN
Σημαντικά Γεγονότα
- Πάνω από 1 εκατομμύριο εγγραφές
- 250+ Ενεργοί Χρήστες
- 200k Εισιτήρια
- 150k Δέματα
- 100+ Οχήματα
Relevant to
Laravel , Data Analysis , B2C Platform, Bus Management System
Συνδεσιμότητα
Διασύνδεση με:
- τραπεζικά συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών
- myData
- πλατφόρμες sms
- τρίτα συστήματα crm & erp κ.α
Το σύστημα διαθέτει ένα σύγχρονο API με πλήρη τεκμηρίωση της διασύνδεσής του με οποιουσδήποτε τρίτους φορείς συστημάτων.