9 Λόγοι για να αποκτήσεις άμεσα νέο eshop

Πολλοί είναι οι επαγγελματίες που λόγω Covid19 και των επιπτώσεων που η πανδημία έφερε στην παγκόσμια αγορά, επιλέγουν να επενδύσουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο κατασκευάζοντας ένα νέο eshop.

Για να πάρουν όμως την οριστική απόφαση καλούνται να απαντήσουν σε κάποια εύλογα ερωτήματα που δημιουργούνται καθώς πρόκειται για κάτι εντελώς νέο για τους περισσότερους.

Στο άρθρο αυτό λοιπόν θα λύσουμε μαζί κάποιες από τις βασικότερες απορίες γύρω από την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος ή αλλιώς eshop.

Υπάρχουν 2 κατηγορίες πελατών που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν το δικό τους eshop:

  • οι υφιστάμενοι επαγγελματίες που αποφασίζουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους και μέσω διαδικτύου  
  • οι μελλοντικοί έμποροι οι οποίοι έχουν αντιληφθεί τη δύναμη του ηλεκτρονικού εμπορίου και επιθυμούν να επενδύσουν σε αυτό πολλές φορές μη γνωρίζοντας ακόμη τα είδη που θα εμπορεύονται. (αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο Τι eshop να ανοίξω;)

Έμποροι με φυσικά καταστήματα

Οι επαγγελματίες στο χώρο του λιανεμπορίου έχουν αναγνωρίσει πλέον την αξία μιας επένδυσης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Κι αυτό γιατί το ίδιο το αγοραστικό κοινό τους έχει οδηγήσει εκεί τα προηγούμενα χρόνια. Η έλλειψη χρόνου, η κυκλοφορία στους δρόμους καθώς και η πληρότητα των πληροφοριών που λαμβάνουν οι πελάτες από τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτελούν πλέον ισχυρούς παράγοντες επιλογής του τρόπου εκτέλεσης των αγορών τους. Αν στους παραπάνω παράγοντες προσθέσετε και τον νεότερο και ισχυρότερο που ακούει στο όνομα Covid19, καταλαβαίνετε ότι οι καταναλωτικές συνήθειες δεν θα ναι πια οι ίδιες. 

Το καταναλωτικό κοινό εν μέσω πανδημίας ήρθε αναγκαστικά σε επαφή με το ηλεκτρονικό εμπόριο προκειμένου να κάνει ασφαλέστερα τις αγορές του, γνώρισε οφέλη του, κατέρριψε μύθους και τώρα που επιστρέφει στην κανονικότητα θα συνεχίσει να εκμεταλλεύεται τις ανέσεις που του προσφέρει ένα νέο eshop.

Για ποιο λόγο να κατασκευάσω το δικό μου ηλεκτρονικό κατάστημα;

Η πρώτη και εύλογη ερώτηση στην οποία θα πρέπει να απαντήσει κάθε έμπορος στον εαυτό του είναι τι του προσφέρει η κατασκευή eshop. Ας δούμε λοιπόν μαζί κάποια προτερήματα.

  • Δεν είναι απαραίτητο το φυσικό κατάστημα: Τώρα που τα ενοίκια καταστημάτων έχουν αυξηθεί δυσανάλογα με την αγοραστική δύναμη του ελληνικού κοινού, είναι σχεδόν αδύνατο για ένα εμπορικό κατάστημα να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις του.
  • Δεν είναι απαραίτητο να διατηρείτε Stock: Πολλά eshop δεν διατηρούν μεγάλο απόθεμα εμπορεύματος ή και καθόλου ανάλογα με το είδος των προϊόντων που εμπορεύονται. Με τη λήψη λοιπόν της παραγγελίας από τον πελάτη, προμηθεύονται το προϊόν από τον προμηθευτή τους και το αποστέλλουν στον πελάτη. Με αυτό τον τρόπο η επιχείρηση έχει ρευστότητα και εκμηδενίζει το ρίσκο εμπορεύματος που δεν θα πωληθεί.
  • Απευθύνεστε σε ολόκληρη την Ελλάδα ή τον κόσμο και όχι στην τοπική αγορά: αυτό είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ενός eshop. Εσείς ορίζετε την αγορά στην οποία επιθυμείτε να απευθύνεστε. Σκεφθείτε πόσο διαφορετικό είναι να απευθύνεστε σε 7.000.000 καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα και όχι σε 10.000 εν δυνάμει πελάτες που κινούνται στην περιοχή που βρίσκεστε. 
  • Χαμηλό κόστος προώθησης eshop: Το διαδίκτυο προσφέρει την πιο στοχευμένη διαφήμιση για τις επιχειρήσεις και παράλληλα με το χαμηλότερο κόστος έναντι οποιασδήποτε άλλης. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο άρθρο Καμπάνια Google Adwords.
  • Χαμηλό κόστος κτήσης σε σχέση με τη δημιουργία ενός φυσικού καταστήματος: Τη στιγμή που για ένα φυσικό κατάστημα η αρχική επένδυση ξεκινά από πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ, οι οποίες περιλαμβάνουν τις εργασίες στο κατάστημα, την παραγγελία εμπορεύματος κλπ., το κόστος για ένα απολύτως λειτουργικό eshop ξεκινά από 2000€. 
  • Δεν απαιτείται τεχνογνωσία για τη χρήση ενός eshop: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι ιδιαίτερα εύκολα στη χρήση τους. Δεν απαιτείται κάποια ιδιαίτερη τεχνογνωσία από το χρήστη. Η Darwin κατασκευάζει eshop που προσαρμόζονται στις ανάγκες και συνήθειες των πελατών της.
  • Χαμηλό κόστος συντήρησης: Μετά την κατασκευή eshop ο έμπορος έχει ιδιαίτερα χαμηλά ετήσια κόστη συντήρησης του eshop του που ξεκινούν από 200€ / έτος. Πολύ χαμηλότερα από τα έξοδα συντήρησης και ενοικίασης ενός φυσικού καταστήματος.
  • Απεριόριστες δυνατότητες προσέγγισης των πελατών σας: Τα eshop σας δίνουν πολλές διαφορετικές τεχνικές προώθησης των προϊόντων σας, τεχνικές επαναλαμβανόμενης πώλησης, επιπλέον προτεινόμενα προϊόντα, combo deals, τεχνικές τόνωσης της σχέσης πελάτη-καταστήματος, εκπτωτικά κουπόνια κλπ.
  • Δυνατότητα άμεσου ξεστοκαρίσματος: Μια δυνατότητα την οποία δεν έχουν τα φυσικά καταστήματα και πολλές φορές αποβαίνει μοιραία για την βιωσιμότητά τους, είναι αυτή του ξεστοκαρίσματος προϊόντων που δεν “πουλάνε”. Μέσω του eshop η δυνατότητα ξεστοκαρίσματος είναι μία πιο έυκολη διαδικασία καθώς απευθύνεται σε μεγάλο αγοραστικό κοινό.

Αν ενδιαφέρεστε κι εσείς να μπείτε στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου  και να αποκτήσετε ένα νέο eshop καλέστε μας σήμερα στα τηλέφωνα:

Για Νότια Ελλάδα: 210 3001787

Για Βόρεια Ελλάδα: 2315 516216

ή συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος εδώ και ένας συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Ξεκινήστε ένα project σήμερα!

Συμπληρώστε τη φόρμα και η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 24 ωρών.

Στείλτε μας email [email protected]
Ή καλέστε +30 210 300 1787
                          +30 2311 111 901