Προωθήστε την επιχείρησής σας μέσω διαγωνισμών στα Social Media! Ποια βήματα περιλαμβάνει και τι προσφέρει.
Οι διαγωνισμοί και οι κληρώσεις δώρων αποτελούν ιστορικά μια από τις ποιο πετυχημένες μεθόδους για την αύξηση της αναγνωσιμότητας μιας εταιρίας και την αύξηση των πωλήσεων τόσο σε «πιστούς» όσο και σε «περιστασιακούς» πελάτες.
Ένας από τους πρώτους καταγεγραμμένους διαγωνισμούς στην ιστορία με την μορφή κουπονιών διοργανώθηκε το 1894 Coca –Cola. Τα κουπόνια ταχυδρομήθηκαν σε δυνητικούς πελάτες, τοποθετήθηκαν σε περιοδικά και διανεμήθηκαν από εκπροσώπους της εταιρίας . Το αποτέλεσμα ήταν το 1895 να ανακοινωθεί από τους μετόχους της Coca-Cola ότι πλέον το αναψυκτικό πωλείτε σε κάθε σημείο της Αμερικής.
Πλέον οι διαγωνισμοί, με την βοήθεια των Social Media, μπορούν να προσεγγίσουν ακόμα μεγαλύτερα κοινά σε μικρότερο χρονικό διάστημα και με μικρότερο budget. Η μεγάλη αλλαγή έγινε όταν οι εταιρίες συνειδητοποίησαν ότι μπορούν να διαδώσουν το μήνυμά τους με την βοήθεια των χρηστών των Social Media σε μια τύπου Consumer-generated advertising καμπάνια.
Αλλά ας δούμε τι μας προσφέρει ένα διαγωνισμός στα Social Media και τι βήματα περιλαμβάνει:
- Ενίσχυση της εταιρική σας ταυτότητας και της αναγνωρισιμότητα της εταιρείας
- Αύξηση της κίνησης στην εταιρική ιστοσελίδα
- Αύξηση των πωλήσεων
- Tην δυνατότητα απόκτησης αξιόπιστων δεδομένων (Feedback) ή απόψεων του κοινού για την εταιρία και τις δραστηριότητες της
- Τα Social Media μπορούν να εμπλέξουν το κοινό σας με την εταιρική ταυτότητα με “φυσικό” ή συναισθηματικό τρόπο
- Τα Social Media και η διάδοση μηνυμάτων μπορούν να δημιουργούν πιστό κοινό και φίλους. Οι προτάσεις μέσω φίλων θεωρούνται οι πιο αξιόπιστες
Η πιο κοινή μορφή διαγωνισμών, στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως , είναι αυτοί που διαδραματίζονται στο Facebook. Ένας επιτυχημένος διαγωνισμός ακολουθεί πιστά και με συνέπεια τα 5 παρακάτω απλά βήματα.
Κλείνοντας να τονίσουμε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό ένας διαγωνισμός να μην γίνεται πρόχειρα καθώς ούτε την ανάλογη επιτυχία θα έχει αλλά θα αντιμετωπιστεί και με σκεπτικισμό από το κοινό για το κατά πόσο είναι πραγματικός προβάλλοντας αρνητικά μια εταιρία. Αν χρειάζεστε βοήθεια για την δημιουργία ενός διαγωνισμού μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.