Email marketing tips για e-shops την περίοδο εκπτώσεων!
Δεν θα σε κουράσω με στατιστικά που δείχνουν πόσο δύσκολο είναι πλέον να ανοίξει κάποιος ένα email και να πατήσει κάποιο από τα calls to action που βρίσκονται στο εσωτερικό του. Σκέψου απλά πως «σκανάρεις» εσύ το inbox σου και ΠΟΣΑ emails πάνε στα διαγραμμένα χωρίς καν να τα ανοίξεις. Πόσο μάλλον την περίοδο των εκπτώσεων όπου όλες οι επιχειρήσεις στέλνουν το ένα email μετά το άλλο για να προσελκύσουν το κοινό.
Γι’ αυτό, εάν θες να κερδίσεις την προσοχή του κοινού σου φρόντισε ώστε τα email newsletters που θα στείλεις να είναι ευανάγνωστα και περιεκτικά για να μπορεί ο παραλήπτης του να το «σκανάρει» με ένα πέρασμα. Με αυτόν τον τρόπο ακόμα και ο πιο πολυάσχολος παραλήπτης θα ενημερωθεί για τα ποσοστά προσφορών στο e-shop σου εύκολα και πάρα πολύ γρήγορα!
Το κεντρικό εικαστικό και το πρώτο headline περιέχουν τις σημαντικότερες πληροφορίες του email που στην προκειμένη περίπτωση είναι το ποσοστό έκπτωσης στα προϊόντα του e-shop αλλά και ο χρόνος λήξης. Οι υπόλοιπες προσφορές/προτάσεις διαχωρίζονται από σχετικές εικόνες και τον λευκό χώρο που μεσολαβεί αλλά και από headlines με αισθητά μικρότερη γραμματοσειρά. Συνολικά, τα κείμενα του email είναι περιεκτικά κάνοντας το email ευανάγνωστο ενώ παράλληλα τονίζουν τη λήξη της προσφοράς και την αναγκαιότητα για άμεση ενέργεια.
Το personalization βρίσκεται στην κορυφή και το 2017 γιατί είναι αυτό που θέλουν οι καταναλωτές και θα πρέπει επιτέλους να το κάνουμε. Όσον αφορά την email marketing στρατηγική σου κατά την περίοδο των εκπτώσεων, το personalization μπορεί αποδεδειγμένα να φέρει υψηλότερο CTR.
Εκτός από το segmentation που αποτελεί μια πολύ καλή μέθοδο για personalized επικοινωνία με τον καταναλωτή, θα σου προτείναμε να δοκιμάσεις και την αποστολή emails με δυναμικό περιεχόμενο!
Αυτού του είδους τα email δημιουργούνται βάσει των data που έχεις συλλέξει για τον κάθε εγγεγραμμένο χρήστη μέχρι σήμερα και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό και αποτελεσματικό.
Έχεις παρατηρήσει μια αδράνεια όσον αφορά τα κουμπιά CTA που βρίσκονται στα emails που στέλνεις στη βάση σου; Οι εκπτώσεις και τα προϊόντα σου αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία!
Στα επόμενα emails που θα ετοιμάσεις, δοκίμασε να βάλεις το CTA που αφορά τις εκπτώσεις ή τις προσφορές του e-shop σου στην κορυφή για να είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει κανείς όταν το ανοίγει και δώσε τις υπόλοιπες πληροφορίες που θέλεις στη συνέχεια.
Το συγκεκριμένο tip είναι κάτι που μπορείς να εφαρμόσεις άμεσα και να τεστάρεις τα νερά. Εάν διαπιστώσεις ότι το κοινό σου προτιμούσε την προηγούμενη διάταξη τότε μπορείς να τo επαναφέρεις. Τόσο απλά!
Το πρώτο email που λαμβάνει κανείς όταν εγγράφεται στη βάση του e-shop σου το άφησα για το τέλος γιατί είναι πολύ σημαντικό.
Εάν λοιπόν και το e-shop σου ανήκει στο τεράστιο ποσοστό επιχειρήσεων που δεν χρησιμοποιεί το automation τότε θα πρέπει να το υλοποιήσεις άμεσα. Πρώτον, η αυτοματοποίηση των digital ενεργειών μιας επιχείρησης θα έχει την τιμητική της το 2017, αφού είναι πλέον επιτακτική για την αποτελεσματικότητα μιας digital ενέργειας.
Δεύτερον, η αυτοματοποίηση του email καλωσορίσματος του e-shop σας μπορεί να έχει τέτοια επιτυχία σε open rates που να αγγίξει ακόμα και το 90%, ιδιαίτερα εάν ακολουθεί την εγγραφή.
Σκεφτείτε λοιπόν πόσο θα αυξηθούν οι εγγραφές στο e-shop σας κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων και αυξήστε τις πιθανότητες να προσελκύσετε αυτό το κοινό στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με ένα τέτοιο email.
Αυτή η χρονιά εκτός από χρονιά του email marketing μπορεί να είναι και η χρονιά του e-shop σου. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να αρπάξεις τις ευκαιρίες που φέρνει η νέα χρονιά ξεκινώντας με την περίοδο των εκπτώσεων και να προσελκύσεις τους εγγεγραμμένους χρήστες σου με ενδιαφέροντα, καλογραμμένα και ελκυστικά όμορφα email newsletters αντλώντας έμπνευση από τα παραπάνω tips!
Μη χάνεις πολύτιμο χρόνο! Επιστράτευσε τα παραπάνω tips στις email καμπάνιες σου άμεσα και δώσε στην επιχείρησή σου την ώθηση που της χρειάζεται.