Social Media

Social Media ή αλλιώς … Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια κάθε επαγγελματία.

Tα Social Media είναι ένας εναλλακτικός τρόπος επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης και διασύνδεσης μελών διαφόρων ομάδων σε προσωπικό ή εταιρικό επίπεδο. Είναι επιβεβλημένη η παρουσία μιας εταιρίας ή ενός Brand στο διαδίκτυο. Γιαυτό πρέπει να αναλογιστούμε ποσό πιο σημαντική είναι η δημιουργία διαλόγου με το κοινό παρέχοντας “χρήσιμο” περιεχόμενο.

Άλλωστε πώς αλλιώς θα γνώριζε το κοινό τη δραστηριότητα, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει μια εταιρία;

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονίσουμε ότι τα Social Media μας βοηθούν να γνωρίσουμε και να κατανοήσουμε καλύτερα το κοινό που απευθυνόμαστε. ( Better understanding of customer )

Πρέπει μια επιχείρηση να χρησιμοποιεί τα Social Media;

Τα Social Media απαιτούν να ξοδέψετε χρόνο σε αυτά.

Έτσι πρέπει να είναι σίγουρο ότι η ενασχόλησή σας με αυτά θα αποφέρει και τα αναμενόμενα οφέλη. Πάντα σε σχέση με το χρόνο και τους οικονομικούς πόρους που θα δαπανηθούν, εάν και εφόσον επενδύετε σε αυτά.

Αν μια μικρή επιχείρηση επενδύσει για παράδειγμα (εξαιρώντας το οικονομικό μέρος) 2 ώρες κάθε ημέρα στο Facebook,σημαίνει ότι ήδη έχετε ξοδέψει το 25% χρόνου σας!

Πλεονεκτήματα Χρήσης Social Media

  • Άμεση και γρήγορη επικοινωνία με το κοινό μας ( immediacy & speed of communication )
  • Η δυνατότητα απόκτησης αξιόπιστων δεδομένων ή απόψεων του κοινού για το brand, τις δραστηριότητές μας ή το προφίλ μας ( real and valuable feedback )
  • Μέσω ανάλυσης του feedback από το κοινό μας είναι εφικτός ο εντοπισμός προβληματικών θεμάτων ή αρνητικών σχολίων ( bad word of mouth ) που αφορούν το brand πριν είναι αργά
  • Μπορούν να εμπλέξουν το κοινό μας με το brand με “φυσικό” ή συναισθηματικό τρόπο ( engage people )
  • Δημιουργούν buzz αλλά και διάδοση ( viral ) μηνυμάτων δημιουργώντας πιστό κοινό ή φίλους. Οι προτάσεις μέσω φίλων είναι πιο αξιόπιστες!
  • Όταν η επικοινωνία του brand με το κοινό είναι εποικοδομητική και σε προσωπικό επίπεδο, κάνει τον κάθε εμπλεκόμενο να νιώθει σημαντικό μέρος αυτής επαφής ( making people feel important ).

Στόχοι των Social Media

  • Αύξηση επισκεψιμότητας σε sites ή landing pages ( traffic )
    Awareness ή direct responces
  • Επικοινωνία διαφόρων events, promotions, ειδικών special προσφορών, νέων υπηρεσιών ή προϊόντων
  • Δημιουργία διαύλων επικοινωνίας με το κοινό ή τους συνεργάτες του brand ( digital conversations )
  • Αύξηση των leads και των πωλήσεων
  • Ανάδειξη της φιλοσοφίας, της κουλτούρας ή της κοινωνικής ευθύνης του brand μέσα από blogs ή το twitter που χρησιμοποιείται για πιο άμεσες παρεμβάσεις.

H Darwin για εσάς

Αναλαμβάνουμε πλήρως την προώθηση και προβολή της επιχείρησής σας στα Social Media μέσα από την εκπόνηση ενός SΜ Marketing Plan.
Το πλάνο βασίζεται σε ένα πλούσιο μείγμα χαρακτηριστικών και ικανοτήτων όπως:

  • την κατάστρωση στρατηγικής και ενεργειών ( strategy )
  • την δημιουργικότητα ( creativity )
  • τη ανθρώπινη και φυσική έκφραση ζωντάνιας στο περιεχόμενο (human voice )
  • τις αντίστοιχες πλατφόρμες και τεχνολογίες.

Αναλυτικότερα το πλάνο προβολής και προώθησης της Darwin περιλαμβάνει:

  • Επιλογή και διαμόρφωση λογαριασμών στα Social Media
  • Έρευνα ανταγωνισμού
  • Διαμόρφωση στρατηγικής στα Social Media (Social Media Marketing Strategy)
  • Δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου (Content Marketing)
  • Επιμέλεια κειμένων
  • Δημιουργία πλάνου διαφημίσεων στα Social Media
  • Στατιστικά στοιχεία (Social Metrics & Analytics)

Αν σας ενδιαφέρει να συμβουλευτείτε κάποιον Social Media Expert, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:Καλέστε σήμερα στα τηλέφωνα επικοινωνίας: 2103001787 για Αθήνα και 2315516216 για Θεσσαλονίκη ή συμπληρώνοντας τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και ένας συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας.